LÖRDAG!!!

Dåligt uppdaterat som bara den...jag vet! Men jag har inte haft tid, inte för att jag haft fullt upp direkt men tiden har gått åt till annat ändå...
Veckan har fyllts med personalfest, planeringsdag, shopping o lite annat... Idag är det lördag och jag och christian ska göra det alla svenskar gör på lördagar när vädret suger, åka till ikea! Vi ska köpa rullgardiner! Efter det kanske vi ska möta upp fredde o elsa o spela bowling, man får se hur det går me naglarna! haha

På fredag är det midsommarafton, och då ska jag va på landet. Vi har lagt upp det så att jag och christian fixar maten o marie o fredrik fixar drickat ;) Hoppas det bli kanon väder så man kan bada i poolen och grilla massa!

Igår så körde jag över alla bilder fr gamla datorn till den nya (alla jag kunde hitta iaf!) SÅ nu har jag äntligen alla gamla bilder jag saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0