Söndags regn, men visst blir mer (nyttiga) saker gjorda då!

Det regnar fortfarande, helt otroligt! Och idag har vi haft stor städning här hemma och tvättstugan...inte speciellt lajbans, men tyvärr nödvändigt. Vi har fått bort två flyttkartonger till...det tar sin tid. Och nu när det är rent o fint så har jag dragit fram massa roliga recept jag sparat och klurar på vad vi ska äta på landet under midsommar helgen. Sånt tycker jag är jätte kul! Mycket grillat, jordgubbar, och "plockmat"...lite buffé! När man är på landet ska man äta, bada, äta, sola, spela kubb, äta, spela kort...och äta! Och så klart dricka, vi får se va marie och fredrik hittar på för kul i dryckesväg!

Igår så åkte vi och träffa fredde och elsa och några av deras kompisar som skulle spela bowling. Christian spela lite bowling men jag va (med risk för att låta som en stoppig bimbo) för rädd om mina naglar för att utmana ödet! Kvällen vart tidig, så det vart mys i soffan me ostbollar (stor favorit för mig om ni missat det?) och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0