Veckans tidigare shopping


Tunika/klänning och jeans leggings (med bakfickor!) hitta jag på Vila. Jätte nöjd!


Den här klänningen hitta jag på Hm och pröva inte förens jag kom hem...jag drömde om super söt gå till stranden/åka båt/liten shoppingtur chick! Resultatet vart KORV! Fungerade ju inte alls på mig... Så jag skulle gå o lämna tillbaka den, men på väg tillbaka till Hm passerade påsen jobbet. Där Jane pröva den först, men hon upplevde samma sak som jag. Men Michaela vart super söt i den och såg genast andvändning av den eftersom hon drog till Italien igår. Så där va det avklarat, klänningen fick en ny användare snabbare än snabbast!

Kanska ska man bli säljare? haha nä...inte min grej tror jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: vilken tur :) är du nöjd med den då?

2009-06-14 @ 20:06:35
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: sara

satt jätte fint på dig! :)

2009-06-18 @ 17:55:58
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0