En uppdatering är det nog dags för!

Idag är det redan onsdag, o jag känner hur dagarna riktigt ränner iväg. Jag har helt missat att blogga, och självklart fått höra det fr folk i min omgivning också ;) haha Det ser jag bara som positivt, det betyder ju faktiskt något!

På jobbet går det jätte bra, varje dag har än så länge känts riktigt rolig. Michaela jobbade bara på tisdagen, sen har hon skola, o nästa vecka jobbar hon ingenting. Det är såklart tråkigt, men när jag är på jobbet så är det ju ändå det som gäller. Sen kan jag ju träffa henne efter jobbet (när hon inte är i v-rås).

Igår va det meningen att jag o Michaela skulle styra upp våra vecko rutiner för träningen. Vi startade starkt me promenad efter jobbet, o Jane hängde på också! Men eftersom Jane va me så vart det ju "mat-tjat" efter halva vägen på alla oss tre, o efter en snabb överläggning så vart indien vid skrapan minst sagt lockande, vi hade väckt ett begär!  Mat o ett glas vin satt precis va det skulle, o skvallret va i full gång me allt jag hade missat i det senaste året....

Vintern känns som den flåsar oss i nacken igen, men det är väl bara en luring, precis som våren va förra veckan ;) Vinter-jackan åkte på idag utan protest (jag har envisats med dunväst hela veckan "eftersom det är vår!"), skönare än skönast.

Friska o krya är både jag och Cristian nu äntligen, inte ens något "prinsess-snor" (kan du ana va jag menar med det? haha)

Idag är det våffeldagen och det ör precis vad jag har beställt till middag, christian är ju rena rama "våffel-kungen"!

GUD SÅ GOTT DET SKA BLI!


Kommentarer
Postat av: Fiffs

Joo jag såg den. Ville bara höra vaddu tyckte. :)

Den var väldigt spännande men Gunvald blev lite väl för mycket "hybrid" på slutet. Haha

2009-03-25 @ 19:05:05
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0