Min födelsedag

Jag fyllde år igår (söndag), men firade min dag i lördags. Klockan ett kom min o christians familj hem till oss o fika




Det va jätte trevligt och jag blev verkligen uppvaktad! Hur mycke paket som hellst, o visst vill jag säga att jag blev lika glad för alla...men den rosa datorn fr pappa me familj, o halsbandet fr mormor är jag verkligen jätte jätte jätte glad för! Men alla sakerna va jätte fina!!!

Sedan bar det av till patricia (där jag självklart inte kunde låta bli att bestlla in hummer ;) ). Middag med vännerna o sen fullt ös! På natt kröken drog vi vidare till huset i gamla stan.

 
Michaela, Rasmus, Christian, Jane o Tirre

Emelie o jag



Tack för en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0