Gardinerna äntligen på plats!

Igår mådde jag mycke bättre, men inte tillräckligt bra för att festa loss på en inflyttnings-fest. Så istället drog jag och Christian o köpte en nya rosa telefon till mig (som jag fick i födelsedags present av Christian). Precis när vi kom hem o hade satt oss ner i soffan (favorit positionerna),så ringde Rasmus. Han och christian hade tydligen pratat om att han skulle komma över o hjälpa oss få upp gardinstängerna. Så som "gubben i lådan" dök Rasmus upp me arbetar kläder och massa verktyg (jag kände knappt igen han!).



Jätte skönt att äntligen få gardiner på plats, blir ju lite mer "hemma-känsla" då. Upp me gardinerna vi hade. Färgerna kändes helt fel, dessutom va dom tre dm för korta! haha



(Doris vart överlycklig åt nya väskor hon kunde lägga sig i. Hon är en sån som gillar väskor, själv föredrar jag SKOR!)

Hur som haver så höll vi på att kräkas på de korta gardinerna, så idag drog vi till åhléns o köpte nya!



Så nu har vi nya fina gardiner! Men vi ska nog inte ha svart gardinstång...tåls att fundera på några dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0