♥ Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv ♥

Med våren dyker de upp överallt. Alla vill ha dom, men att hitta några som passar just din stil o ditt face, det e det som är lite av det kluriga. Dessutom så är jag mästarens mästare på att sätta mig på, och tappa solglasögon. Så någon förmögenhet skall knappast läggas ut på glajorna! Dom ska va sköna o snygga...o billiga...o sen får det inte va en sån där metall grej över näsan, för då fastnar dom i håret när man drar upp dom som diadem! För världens bästa o snyggaste diadem är ju faktiskt ett par riktigt snygga solglasögon! 



Dom kan trolla borta trötta, osminkade, rödsprängda ögon snabbare än snabbast. Man kan aldrig ha för många...solglasögon, glajor, brickor...name it!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0