besök i tyresö

Igår va jag på 35 års kalas och fira Mia i Tyresö. Lilla juniora har äntligen fått ett namn, Isabell! Helt otroligt va små bebisar växer...hon va super söt första gången jag såg henne, och nu va hon otroligt nog ännu sötare! Thomas grilla och dom bjöd på grekisk mat, riktigt mumsigt!

Det är något som är väldigt konstigt... Jag sa för snart ett år sedan att jag trodde Isabell skulle födas den 9 april, och mycke riktigt så va det då hon föddes. Bland de första namnen jag föreslog va Isabell/a, och nu när dom äntligen berättar efter en månad va hon ska heta, så blev det isabell! Jag tror jag är en smyg-spå-kärring! :)



Vi kom hem redan runt sju tiden o då va både jag o christian sugna på att hitta på något, så vi åkte hem till tommy o sara o satt där o skratta o snacka halva natten.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är så skön!:-D Kram

2009-05-10 @ 23:18:04
Postat av: Anna

Sööt! :)

Det är många som döper sina barn till Isabell, vet flera stycken x)

Kramis!

2009-05-25 @ 16:12:43
URL: http://thankshoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0