FASHION AGAINST AIDS!

Underbart väder och jag har precis varit nere på stan. Lämnat in mobilen på lagning och lyckades shoppa lite...hehe... Meningen va att jag bara skulle få shoppa om jag hitta något som kunde lösa kvällen klädångest. Men när jag va inne på Hm så fick jag syn på deras "AIDS kampanj toppar", och självklart kunde jag inte motstå att köpa två...



Dessutom har jag o Michaela letat som idioter efter den där krämen fr veet som sägs motverka inåtväxta hårstrån, min hårspray va slut o det där är den bästa och på duschkrämen stod det en så underbar text på baksidan att jag va tvungen att köpa den o se om det fungerar...haha.. Så här stor det:

"Unna dig en duschstund och känn den feminina doften av vit kalla. Den exlusiva fuktgivande creme oil formulan är berikad med dyrbart diamantstoft som utvecklas till ett skimrande lödder som gör din hud mjuk och vacker. Känn dig pånyttfödd! "



Det där lät väl underbart :) Nu ska vi se om jag ser ut som en barnrumpa när jag duschat klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0