Hett me Svett? I don´t think so!

Hejsan
Igår tog jag mig äntligen i kragen...blåsa under foten, skit samma...faktum är att magen ska väck o det e kvickt! Med andra ord så gick jag o tränade! Wohoo! haha Fick som tur va me mig Michaela...gjorde ganska rejält ont i foten men jag andades ut när jag såg att den hurtiga gympa ledaren inte såg ut som en hurt-bulle...snarare bara bulle... Inte så mycke hopp på min onda fot, o kondisen på henne kan ju inte va så bra...så jag bör fixa det här galant! tänkte jag...men så vart det ju inte...det visa sig att den blekfeta hurt bullen va egentligen en hypad galen kvinna som gjorde sitt yttersta med att få mig att krypa därifrån, samtidiga så skratta hon konstant...
Jag svor gång på gång över vem det va som spillde vatten på golvet precis vid min vattenflaska...o i slutet av träningen när jag vänder upponer på flaskan i munnen, känner jag...det är såklart korken på min flaska som inte är ordentligt påskruvad...jag i ett nöt skal...
När vi äntligen va klara tittar jag på Michaela´s rumpa o garvar "haha, du har rump-svett!" ärligt, o skade-glatt. Hon svarar med samma tonläge som jag hade "Du me!"... Det va inte kul tycker jag...

SVETT E INTE HETT

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, nyfiken blir man ju. Men jag är inte helt säker på om jag skulle våga smaka.. =P

2009-05-26 @ 23:06:56
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0