Hittat webbkameran!

Självklart har jag sett att jag har en webbkamera hela tiden, men jag har inte fattat vilket program jag ska använda för att jag ska synas i den (förutom msn då rå som jag för övrigt undviker så mycke jag kan),



Christian va inte hemma, så jag öste på o larva mig ännu mer än va jag brukar göra...testa spela in ett halvt dussin video-inlägg.....o fy satan va man låter fult när man hör sin egen röst... Christian kom hem o jag stoppa in hörlurarna i örona så han skulle slippa höra mina "verk" (eller för jag skämdes över hur fjantig jag såg ut!)...han snegla över på datorn o sa "haha sjunger du?" O det gjorde jag iaf inte, det hade väl varit droppen på bort gjordhet att jag skulle sitta o sjunga i bloggen! haha För er som inte vet om det, så sjunger jag hellre än bra...väldigt illa det vill säga!

Men med sång eller ej, så får jag nog ta o avvakta lite me det där me video-inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0