lördagen

Igår hade jag sånt sug att hitta på något när ja kom hem fr landet. Jag o christian snacka ihop oss me rasmus o kom fram till att det skulle va jätte trevligt att dra ner till Gerdas vid norrmälarstand. Men innan så blev det standard...mötas upp på lilla essingen på en fördrink alá rasmus. Sagt och gjort, efter stor klädångest så drog vi dit...jag visste i vanlig ordning inte va ja skulle ha på mig o det sluta me att jag satte saxen i ett par diesel jeans o wollá så hade jag precis dom shortsen jag va ute efter!
Drinken hos rasmus blev drinkarna...medans rasmus o christian sjöng skön sång till caroline af ugglas snälla snälla snälla för tusonde gången kom vi fram till att det nog va lite för kallt för att sitta o mysa på Gerdas.. Men då kom rasmus på att hans kära granne gustav hade abonerat ett ställe på söder för han fyllde år. Så vi drog dit. Stället hette grottan o det va precis va det såg ut som också....
Kul hade vi iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0