torsdag

ojne vojne vilket knasigt väder det varit idag... Fint men kallt när ja knalla till jobbet...en timme senare när det va dags att gå ut me ungarna ös regna det... Jag drog mig inne länge o kom på "massa bra saker jag bara måste" göra för att undvika det snuskiga vädret...vid nie hade jag inte längre något val...jag va tvungen att träda ut i regnet! O där pallade jag stå en timme, sen lyckades jag övertala michaela att vi skulle gå in! Slutade tidigt o tänkte passa på att springa till MQ o köpa något snyggt man kan ha på sig på lördag, o sola... På MQ pröva jag ett dussin klänningar o alla såg ut som stryk på mig, tog kort på allihopa när jag hade på mig dom, så någon dag snart (måste va en dag då jag har riktigt skön själv distans) kan jag bjuda på dom bilderna här ! Haha
Ingen klänning vart det som ni kanske förstår. Lyckades få tag på stumpbyxor, o jag är galet sugen på att dra på mig shortsen jag hade på min födelsedag nu på lördag, svarta me hög midja...men det känns lite trist...man får se!
Något solande vart det inte, för jag blev super hungrig på kyckling. Men man kan ju inte köpa en ny grillat halv kyckling o ta me sig matkassen in i solariumet på vägen hem...fatta, kommer ju stinka grillad kyckling på hela friskis! haha Så ska jag skaka på huvudet o leka oskyldig (som jag e så himla dålig på) o försöka skylla på grannen som solar brevid! Jag solar imorgon istället, utan kyckling!

Föresten så spelar inte alls lady gaga på grönan på lördag. Rasmus den räven ljög! :) Det är inte förens i augusti tror jag hon kommer dit! Då måste man ju dit o kolla (jag, emelie o alla fjortisar haha).

Ska genast stänga av datorn nu o krypa till kojs, för jag hade inte söta ica-kassar under ögona imorse när jag vakna! Imorgon är det fredag...sedan är det helg!!!! WOHOOO sovamorgon sovmorgon

Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: haha de låter ju inte allt för skoj kanske :D

2009-05-29 @ 07:18:58
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja vi kommer gärna och träffar dig någon dag utan att bli smittade av vattkoppor :-D

2009-05-29 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0