Dagens I-lands problem...

Mina tv planer strular...

Ni har väl inte glömt va som kommer på tv idag? PARADISE HOTEL såklart :) Men jag trodde det skulle vara klockan 20.00, men det är fel. Det börjar kl tie. Och de är ju jätte dumt för då glömmer man jätte bort det eftersom flera filmer börjar kl nie! Ikväll kommer tex Heartbreak hotel kl nie på fyran...den är bra, och eftersom jag sett den förut är det ju passande att man byter kanal i samband med att reklamen kommer!
Men hur ska jag få ihop det här mina näst kommande söndagar?
Är det bara jag som har sånna här tv-problem? haha

Blir tacos ikväll, med massa guacamole! mysmys...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag förstår ditt problem till viss del men du verkar ganska tv-beroende haha

2009-11-15 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0