Den här veckan är inte rolig!


Nä, som sagt så är inte den här veckan rolig! Så mycket att göra och så lite tid och främst ORK! Jag är trött! Ändå har jag jätte svårt att somna på kvällarna för jag ligger och funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen! Och på morgonen är det med nöd o näppe jag lyckas kravla ur sängen! Igår gick jag och la mig vid sju, bara för att jag va så trött (jag inbillade mig att det va just va jag behövde)! Men tror du på fullaste alvar att jag somnade? NIX! Jag låg och titta i taken ända fram till tolvsnåret...
Imorgon är det fredag och jag har sovmorgon! Sedan är det helg och den ska jag ta till vara på så bra jag kan så jag är ut vilad och har massa ny energi till nästa vecka. Då ska jag ha inskolning och några utv-samtal...så lite kraft är nog va man behöver samla på sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0