Fixar sugen!

Måndag och jag har för ovanlighetens skull (me tanke på att det är måndag) känt mig pigg och ut vilad, skönt! Slutade tidigt och såg fram emot att prova ett nytt lax recept med senaps täcke, verkar super gott! Ringde christian och fick reda på att han inte skulle vara hemma förens vid nie...då va det inte lika kul längre! Hur kul är det att testa att laga något nytt o spännande, äta själv...och sen låta någon smaka på "gammal mat"? Sjukt trist tycker jag! Får kanske bli till imorgon...

Funderar istället på att baka pepparkaksmuffins med glasyr på (gjord på vit choklad och philadelphia). Måste test-baka lite innan jul. Jag och mamma har massa planer på vad vi ska hittta på för nytt smått och gott :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha shiiit! ja, det låter ju som en jäkla bra idé... kanske ska joina er?



Jag tog bort ett födelsemärke som jag haft i ansiktet.. Det hade vuxit och jag blev rädd att det var farligt.. så nu har dom BRÄNT bort det.. jävlar va ont det gjorde. Om dom bränner bort de där fettcellerna så kan jag avråda er... för det är INTE smärtfritt! ^^ Det bara rann tårar, eller snarare spruuutade... :(

2009-11-30 @ 17:29:46
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

Ja, det gjorde superont.. dom brände ju bort den med laser.. Under födelsemärket hade det bildats fett.. urk. Så de gjorde extra ont....



HAHAHA.. aa, jag joinar er för fan! Jag har mest av de klassiska kärring handtagen ;D hahaha....

2009-11-30 @ 18:15:52
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

haha, i know his problem ;D Ja, vi har samma..

2009-11-30 @ 19:14:46
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0