Flickrummet ska väck :(

Igår efter jobbet gick jag och Michaela och drack några glas vin, snackade igenom veckan, terminen och höjde oss själva till skyarna...underbart! hehe Va jätte trevligt och va inte ens tung i huvudet när jag vakna idag :)

Jag har inte bott hemma på över två år nu, men jag har kvar mitt rum där. Mamma är jätte sugen på att göra om det rummen till en walk in closit eller/med kombinerat arbetsrum. Arbetsrummet som redan finns ska hon göra om till gästrum. Så nu har jag inget val, rummet måste tömmas... Detta projekt påbörjades idag och jag måste säga att jag är imponerad av mig själv! Kastat så otroligt mycke saker idag. Jag tänkte så här: har jag inte lyssnat på dessa 50 cd skivor på 3 år så lär jag inte göra det speciellt mycke i framtiden heller! Och alla dessa gamla video-filmer man har HALLÅ? jag har inte ens en video! Vem orkar hålla på att spola och ha sig, e bara rakt ner i sopptunnan som gäller! Total rensning. Det ända som sparas är två tavlor, smycken och foton....


Fast jag har inte påbörjat garderoben än...där kommer det riktigt svåra! Moden kommer och går och vissa saker (SKOR) kommer jag inte kunna kasta! Har skor jag andvänt en eller två gånger. Har tillome ett par super snygga skor som jag enbart köpte för att hänga upp på väggen för att dom va så läckra! Och ett par guldstövlar som jag köpte i en förliten storlek (va bara de som fanns kvar, jag hade inget val!), otroligt snygga och jag är säker på att jag någongång kommer behöva dom igen (jag har ju faktiskt använt dom vid två tillfällen)!
Så NEJ, jag va inte som säkert många av er tror på Hm idag för att armbåga mig till fina saker fr Jimmy Choo kollektionen....och jag är inte ledsen för det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh.. mina föräldrar har gjort likadant.. de kändes lite jobbigt att bli av med sitt gamla rum ;) :(

2009-11-15 @ 12:39:05
URL: http://baraemlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0