Förhandsvisningen av Shrink, ja tack!

Christian har fixat biljetter till förhandvisningen av en ny film imorgon med mingel och bubbel innan, so lovely! Och något ännu bättre, GODIS! hihi Det är en film om en kändis psykolog som försöker ta hand om neurotiska Hollywood Divor och en strulig tonårstjej. Men hur hjälper man andra medans ens eget liv faller samman och ens bäste kompis är ens haschlangare?



Blev super glad när christian ringde och berätta det, hoppas bara jag bara mår lite bättre imorgon än idag. Ingen lust att sitta och snörva och nysa på bio :( Dessutom känner jag mig febrig nu, såklart! Typiskt, men orkar jag jobba så kan jag ju slänga i mig en treo, gå dit o äta godis, och i värsta fall gå hem mitt i filmen. 

I´m a super-women ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört om den filmen, var den bra?

2009-11-12 @ 19:40:50
Postat av: Daja

vad roligt =) var den bra?

2009-11-14 @ 14:20:16
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0