Handledsvärmare - SO CUTE!



Fina va? Helt underbara enligt mig! Carina på mitt jobb har tidigare tagit me sig lite fina saker hon stickat som man har kunnat få köpa. Jag önskade då att hon skulle göra något i rosa (surprise haha)! Och idag hade hon med sig dessa underbart super söta handledsvärmare, dom är ju så jag! Tänk er dom till den här jackan...


och sen något fint rosa under, typ min volangklänning ;)

Oj nu kanske det vart på tok för mycket...hehe... Men, ibland tycker jag att det kan va riktigt snyggt att freaka ut och gå i totalt överstyr! Fast självklart skulle det va ett par riktigt snygga tuffa skor till också... Det är ju blandningen av tufft och gulligt som jag är aningen svag för.

Finns ingen outfit som är fel, bara fel tillfälle att bära den
Citat by MEEE


Kommentarer
Postat av: sofi

På dig skulle det vara jätte fint! Bara du som kan bära upp den där outfiten

2009-11-24 @ 21:55:44
Postat av: Emelie

Svar på inlägget om naglarna: veerkligen! Snacka om kap! :D var gör du dom?

2009-11-24 @ 23:17:44
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0