Idag är det minnsan ingen amsi-bamsi-bom-bom...

Nä...Idag är det verkligen inget hålligång på mig. Det jag igår skylde på whiskyn visade sig senare under kvällen vara en förkylning..denna förkylning vart allt annat än bra av lite sömn (verkligen tvärt om)! Mår verkligen inte bra, men självklart har jag jobbat ändå! Blir ju inte friskare snabbare för att jag ligger hemma (bara hemskt tråkigt ju) och så länge jag kan stå på bena kan jag ju alltid göra någon nytta! Dessutom är jag feberfri, fast det känns som att hjärnan ska koka över...men om man säger såhär: Det kan bara bli bättre!
Men jag skulle ju träna idag...vart inget med den saken. Ligger hemma och äter godis istället! Bra va :)

När jag va hemma hos pappa i helgen så berätta han massa saker jag inte hade en aning om om min morfar och min morfars pappa. Så otroligt intressant, älskar sånt! Berätta lite om det för mamma idag, och hon verkade inte veta hälften av det jag fick reda på. Min släkt och alla deras äventyr skulle man kunna skriva en hel bok om! Kanske är det man ska göra? haha skulle va något va...va skulle den heta tro? "amsibamsi´s wild family" hihi

Man borde iaf skriva ner det för sin egen skull, för minnet ska man inte lita på allt för mycke! Ikväll ska jag titta på Csi om jag orkar hålla ögonen öppna...
KRYA PÅ MIG!!!


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt (:

2009-11-10 @ 09:14:50
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0