Min vecka!

En uppdatering kanske vore på sin plats?

¤ I måndags hade jag personalmöte, me andra ord så jobbade jag fr 7.00-19.00 so so funny..not!
¤ Igår (tisdag) träffa jag rasmus efter jobbet. Åkte och köpte ett sängbord tillsammans med Rasmus, sen åkte vi hem till han och drack kaffe. Jag fick massa pepparkakor medans han satt o gnagde på äppelbitar. Rasmus försöker börja ett nytt GI-liv... God Luck :)
¤ Idag är det onsdag och det va meningen att jag och Michaela skulle gå o träna...men ingen av oss kände för det! Jag ville vara hemma eftersom jag inte kommer inte hinna vara det någon annan dag! Bra ursäkt va? hehe
¤ Imorgon tänkte jag försöka få en nageltid, får se om jag lyckas med det...
¤ På fredag tänkte jag åka hem till min mamma och fortsätta med ut rensningen av flickrummet.
¤ På lördag ska jag förmodligen shoppa loss på Ikea
¤ På söndag är det tvättstugan o fixa hemma som gäller!

Så ser min vecka ut :) Inte speciellt super duper kul, men jag är sååå glad att jag inte är sjuk längre så varje dag är guld! (Att hosta och snyta sig minst en gång i timmen är INTE att vara sjuk! Det är bara helt normal snuva. Kanske möjligtvis är jag allergisk mot höst och vinter väder!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppdatera oftare! =) Bilder å så!

2009-11-20 @ 18:33:16
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0