Äntligen fräscha naglar igen!

Där jag går och fixar naglarna är dom fantastiska, dom har ALLTID tider då det passar dig! Jag ringde idag, mitt på dagen...säger att jag behöver tid, dom frågar när, kvart över fem säger jag...välkommen får jag som svar! SÅ ska det vara! Visserligen fick jag vänta 15 min när jag kom dit, men det gör mig ingenting för dom fixade mina naglar på en timme! Fatta, ta bort gamalt material, sätta på en tipp på en nagel som ja saknade, nytt material, måla två lager lack, dekoration på alla fingrar, 1 TIMME! Dessutom kostade det 445 kr, det e banne mig billigt!


För en gångs skull är naglarna nu röda, inte alls min färg...men jag kände att jag behövde något som jag inte brukar...något mer normalt (för vissa, annars brukar dom ju gärna vara blå, gröna gula eller något annat udda. Men rosa är ju favoriten). Dekorationen lät jag nageltjejen göra som hon ville med!

Älskar långa ny fixade naglar!


Kommentarer
Postat av: Christine

Svar: Tack! Vad glad jag blev över din gulliga kommentar:D



Hmm.. konstigt.. jag får ta och kolla igenom inställningarna för medelandena.



Snygga naglar! Jag kan inte ha sånt. De skulle gå sönder av allt pysslande jag sysslar med på mindre än en kvart. Men sjukt snyggt är det!

2009-10-08 @ 20:52:38
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0