Det går inte så bra nu...

Just nu har jag höjden av otur!

Igår hade vi personalmöte(trist såklart), men jag va jätte glad för att när jag kom hem skulle jag få vofflor ;) (igen! vi hade smet kvar fr i söndags). Men när Christian hade vispat grädden kom han fram till att voffeljärnet va paj! kaputt...finito... fungerer icke!

Idag när jag skulle träna..sitter i omklädningsrummet...tittar på Michaela och kommer på: "J-VLAR, jag har inte rakat mig under armarna!" Michaela hade hur kul som helst åt mig som försökte göra alla jobbiga saker utan att sträcka upp armarna under det hemska passet... Va ju inte värsta "feminist-busken", men jag visste att det inte va som jag ville/brukar ha och det störde som bara den!!!

Kommer hem, ska duscha hemma (såklart! Tycker det är sjukt äckligt att duscha me alla tanter). Slår koden..NIX! Porten vägrar öppnas...VI HAR BYTT PORTKOD!!! Och christan jobbar sent och har mobilen av...bajs bajs bajs... Fick stå o vänta 100 år (ja det va iaf 10 min säkert) innan en granne äntligen kände för att komma hem så han kunde öppa åt mig...

Imorgon jobbar jag 8-16.45...sen ska jag på föreläsning om Pedagogiskt Ledarskap 18-21!!! Som va frivillig, och för två månader sedan kändes det som en viktig o bra förläsning...nu känner jag mig inte ett dugg taggad :(

Nu har jag ont i skallen också...

Jag vill ha helg och sova...jag är trött!!!


Fy va jag hatar att läsa sånna här inlägg i andras bloggar, så neg o trist!
Nästa gång ska jag va Miss Sunshine som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

nä jag tyckte de va kul, fick mig ett gott skratt åt busken ;)

2009-10-22 @ 10:24:40
URL: http://baraemlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0