NO PARTY, men mys med christian hela helgen...helt rätt!

Idag har jag och christian knallat runt lite i stan. Vi lämnade åter igen in en sony mobil jag har på lagning...andvänder den inte som tur är, så någon nöd går idet inte på mig! Men så fort man får tillbaka den fr service så e det nytt fel på den...jag som vill sälja den o bli av med den oturs-förföljde-luren!
Titta lite på en ny digital kamera också, hitta en som va helt fruktansvärt snygg få sony, den skrek nästan till mig att den ville följa med mig hem! Förstår ni mig? Nä, det begär jag inte....haha...men det va otroligt fin. MEN (självklart kom det ett MEN), så hade den touch display som inte fungerade speciellt bra me mina naglar...så big nono till den....synd, men livet är hårt ;)

Vi köpte jätte fina vita bokstäver i trä, som vi placerat i fönstret. Ordet vi valde va kärlek! Sååå fint! Sen kasta vi ut en blomma vi har, men den har haft spinn OCH överlever o pestar ner alla andra blommor (vilken skit va?). Så köpte vi vackra vita liljor (jag valde bort rosa, är jag sjuk tro?), blir ju jätte fint brevid bokstäverna! Ni får se en bild på det när blommorna slagit ut :)

Vi har precis ätit en jätte god middag som vi faktiskt lagat tillsammans (brukar va jag som lagar själv, för jag tycker det är roligt o då blir det enklare). Fläskfile med pressad potatis o cayennepeppar sås, gott och enkelt! Mysigt att hjälpas åt. Dessutom har jag rostat egen musli i ugnen... Tänkte komma in i min tränings o musli period igen, måste bli av någon gång...tiden går o går och bredare blir man :(

Har letat som en tok vilken kanal som Blogawars ska sändas på (hallå, det e ju ikväll! haha). Efter en hel del sökande har jag kommit fram till att det sänds 24 oktober (!!!) på tv4100...vem vill se det då? (jag förmodligen, bättre sent än aldrig)...då vet man ju redan vilka som vann vad... Jaja...kl 19.30 det datumet sitter jag som bänkad framför tv´n... 

Ha en riktigt mysig lördag, det ska jag ha...och ikväll kommer Cocktail på femman (en riktigt gammal favorit för mig. I den filmen kan man bli lite kär i tom cruise...haha...det kan man absolut inte om man tittar på han idag! Så är du sugen på att bli charmad, slå på kanal 5 kl 22.30 (direkt efter CSI, kan kvällen bli bättre?) haha

Kommentarer
Postat av: Din storebror

Mobiltelefon: Fråga christian om konsument köp lagen 3ggr trasig = retur rätt?

2009-10-19 @ 13:16:48
Postat av: amsibamsi

Har bara lämnat in den två gånger än så länge, men det ska nog bli en tredje!

2009-10-19 @ 22:31:57
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0