Fredag, och jag har shoppat :)

Idag är det äntligen fredag! Mötte upp christian efter jobbet och gick o titta lite i några butiker för att se om jag kunde hitta något som föll mig i smaken så kläd-problemet för morgondagen skulle bli mer lätt löst. Och tänk va bra jag är, hitta en super snygg sak på MQ som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla...och kameran är ju som sagt kaputt så någon bild kan inte hjälpa mig att förklara! Men förhoppningsvis har emelie sin kamera med sig imorgon och då får hon ta massa bilder som ni får se sedan! Men det va iaf en svart sak...skulle kallat det tunika om den hade längre ärmar, men den va mer som linne...och jag skulle kalla den för klänning om den va lite längre... Svart är den iaf!
Till den ska jag ha ett par beiga ormskinns tights som jag hitta på HM.. kommer bli sjukt snyggt tror jag! Bara lite knäppt o annorlunda...men sånn kan jag va ibland, det får man lov att bjuda på! Sedan är jag jätte sugen på att ha på mig en jätte fin vit(fusk-)päls väst med två söta bollar på snörena, som jag knappt andvänt...men jag vet inte om det blir för mycket?
Kommer ju se ut som en gigantiskt orm som håller på att käka upp en kanin ;)

Imorgon blir det party-party med emelie om ni inte klurat ut det än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0