Min lördag

Idag är det lördag. Sååå skönt att få sova ut! Eller, sova ut och sova ut. Hade tvättstugan kl 10 men men, det är ju skönt att få det gjort!

Funderade på att gå till scorett o gnälla lite på ett par skor jag köpte för någon vecka sedan...har blivit extremt slitage plus att jag har fått reda på en sak om dom som gör mig smått galen... Köper jag skor på scorett och inte på dinsko gör jag det för att jag anser (trodde!) att dom hade bättre kvalité, och för att om jag köper skorna på dinsko så har jag dom OCH typ alla andra har exakt likadana...trist me andra ord! Köpte ett par svarta lår-höga stövlar, sjukt snygga...inbillade mig att det va skinn men efter närmare eftertanke har jag kommit fram till att det e fejk, men det kan jag leva med! Men i veckan knallade jag in på dinsko och vad ser jag? Min stövlar! Exakt samma j-vla stövel! Dessutom 100 kr billigare! Helt värdelöst sko köp känns det som...
Menjag orkar nog inte vara en gnällig människa idag...tar det imorgon kanske...

Ikväll ska jag åka räkbåt haha ska bli lite kul, har aldrig gjort det förut! Undra va jag ska ha på mig...

Det får ni nog se snart...

Ha en underbar lördag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0