Tisdag...nu igen!

Det är tisdag men känns som torsdag...den där timman man skulle tjänat i söndags försvann snabbare än snabbast, märkte aldrig av den om jag ska vara ärlig! Och tisdagar är ju som sagt var (för ett hundra åtti femte gången) sämsta tv dagen...
Igår va jag ute på stor promenix me michaela i typ 2,5 timme...idag gick jag bara fr jobbet..o imorgon ska jag till friskis o tjockis o genomföra samma hemska passa som förra veckan...galna mannen me de orangea solbrillorna o serbisk musik...men ojojoj vilken träningsvärk jag hade ända fram till lördagen!
Fick lön igår, det va trevligt...det firar vi med att betala räkningar ikväll..kul kul kul...

Fick en fråga om var jag hade köpt bokstäverna "KÄRLEK" som ni ser på bilden me liljorna en bit nedan. Köpte dom i en butik som heter Village på kungsgatan, men de finns kanske även på hemsidan klicka här för att komma dit :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Vad tyckte du om sidan då? :) Ja, det är en jättebra presentsida verkligen, finns massa fint och roligt!

Tack detsamma!

2009-10-28 @ 10:23:15
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: hihi, ja! ;D Foki vann i alla fall and she rocks (; Händer hos dig då? :D

2009-10-28 @ 11:56:26
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0