Vacker utan spackel?

Försök inte inbilla mig att det bara är jag, som varje morgon ställer mig framför spegeln, ser spegelbilden och undrar vem den bleka gråamusen e som möter min blick! Extreme Makeover! Nu är det bråttom att rätta till fejjan till "så som jag egentligen ser ut"! Man kanske inte lyckas göra underverk varje morgon, men ni kan lita på att det blir ett bättre resultat än innan!



Man målar lite svart på de två ställen som kallas för ögon så folk fattar vart det ska rikta sin blick när man snackar med dom :) O så lite röd/brunt på kinderna så kan man utge sig för att vara en aning piggare o fräschare än vad man egentligen är!

Smink gör underverk, se själva!


Nu kanske ni trodde att jag skulle lägga upp en med/utan smink bild på mig själv också...nja...inte idag va ;) Men jag försöker att ha minst en sminkfri dag i veckan! Och tro mig, jag e inte en sån som inte vågar visa min bleka nuna utanför dörren utan lite kladd i fejjan! Självklart KAN jag gå till affären utan smink, men inte till jobbet! haha


Det finns flera bilder på mig utan både smink o brillor upplagda på fb, så där kan mina vänner se dom om de nu skulle va rädda för att dom inte skulle känna igen mig utan smink haha! E nog mest en fix-idé man har själv att man ser ut som ett spöke utan kladdet :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack så mycket! :) jaa.. de är så mysigt att byta ut så enkla små grejer, blir som nytt!

2009-10-14 @ 11:32:21
URL: http://baraemlans.blogg.se/
Postat av: sofi

bra inlägg!

2009-10-14 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0