Badminton, e det en BAD-idé? HÖHÖ

Igår efter jobbet gick jag och michaela på jakt efter skärpet (som enligt bettan skulle finnas på gina), men icke då! Fanns inte!!! Prövade massa klänningar på gina iaf. Känns som jag inte har något att ha på mig på cinderella på fredag, men allt gav samma resultat... STOPPAD KORV! Kom hem utan en enda shopping påse...stackars mig! Jag får väl gå naken...

Christian brukar spela badminton på tisdagar, men ingen av grabbarna kunde idag. Då ställde jag upp mg som frivillig aspirant! :) Vet inte riktigt hur jag tänkte eller vad jag gett mig in på, jag e ju helt värdelös på badminton, kan inte träffa den där fjäderbollen hur mycke ja än försöker... Men men, det va ju mitt förslag, och jag kan bara bli bättre!

Har ni hört den här låten? Den e bra iaf, så lyssna! 


Kommentarer
Postat av: emlan

haha ;) aa klart jag gör. Nä, de är så tråkigt att vara sjuk må jag säga..



Såg att du inte hittade skärpet du letade efter.. synd, leta vidare ;)

Kram!

2009-09-22 @ 18:22:32
URL: http://baraemlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0