Cinderella!



Hej allihopa, nu e jag hemma igen!
Kryssningen va helt otroligt kul, man fan va världen är liten. Direkt när vi kom på slängde in väskorna i hytten o gick på jakt efter mat. Raka vägen till tapas restaurangen som självklart va fullproppad me hungriga bönder...o där ser man e blond snubbe, oj va lik han va jimmy, och han stirrar...det är jimmy, måste fram o hälsa såklart...väl framme vid bordet ser jag att hela bordet e fullt me grabbar jag känner... Trevligt trevligt. Eftersom det va sjuk kö för att äta så lämnade vi restaurangen för att spana in taxfreen istället...hinner inte ens komma till spriten förens emelie säger -kolla, där e murat! En kille vi träffade i alanya, o där stod han o smilade åt oss, hej hej, hemskt mycke hej...
Vi hade jätte kul! Men jag hann bara me tre outfits, dåligt av mig va? haha. Jane och emelie sov bort hela dagen efter, men jag o michaela va hurtiga! Somnade vid fem-halv sex, gick upp vid tie och gick och åt räkmacka! Så j-vla gott!!! Sen gick jag o michaela o kolla på alla som va tokiga nog att sjunga karaoke, o jag fick i mig en vodka redbull. Återställare gör susen!!! Va jätte fint väder, så vi satte oss högst upp på däck o jag slurpa i mig en gin burk till...dom är faktiskt helt ok :)
Rasmus va snäll och hämtade mig, jag la mig i baksätet...det va skönt! Åkte hem en snabbis o lämna väskan, sedan gick jag och christian hem till fredde o elsa i skrapan... Drack lite vin där...sen gick vin hem och åt pizza, sedan somna jag! Klockan va säkert bara nie, men gud va trött jag va! Inte så konstigt kanske.



Vi träffade varken håkan eller glenn...dåligt va?


Kommentarer
Postat av: Emelie

säsongen är ju slut för deras del :p Håkan vill ju starta upp restaurang ;)

2009-09-27 @ 16:20:28
URL: http://baraemlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0