Fest i skrapan!

Igår kväll va det fest hemma hos fredde o elsa i skrapan. Det va jätte trevligt!

Men självklart så klantade jag mig som vanligt...suck... Bland det första jag gör va att slå i lilltån i deras dumma tvättkorg så blodet sputade, och skit ont gjorde det såklart! Försökte få stopp på blödningen me lite toapapper som ja snurra några varv, men fötterna blöder ju så j-vligt... Fick ställa mig på en stol och elsa o fredde lekte läkare och klistrade på ett plåster med en naken man på...det blödde ju självklart igenom, så plåstret flög ju av. Då blev jag omplåstrad på nytt med ett knallrosa plåster me en naken rupa på! SNYGGT VART DET IAF :)

Nästan alla på festen pluggade någonting. Varför ser många som pluggar ut som rikspuckon? Förlåt, men dom gör det, riktigt nördiga... Dessutom så händer det något me åldern när man pluggar, dom slutar typ åldras! Va tre pers där igår som såg ut som typ 24...men icke då! 32, 37 och 38 va dom! Kunde jag aldrig ana...

Sent vart det...eller tidigt på morgonen kanske man ska säga...kom hem vid fyra... Sov bort halva dagen...vaknade me ont huvud o ännu ondare tå! Treo fick iaf det ena att sluta göra ont...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Går det att ha fest i de pytte lägenheterna? :P

2009-09-21 @ 16:25:09
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu har jag fixat headern och mejlat den till dig, det är bara att säga till om du vill ändra någonting syster! :D

2009-09-21 @ 20:42:44
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0