full rulle

Veckan är i full gång o det e jobb jobb jobb som gäller. Känner mig blek och ful! I helgen är det fulla planer som ja vill va snygg till. Christian fyller år, så på fredag e det fest. På lördag kommer familjerna över, o på söndag e det dop för Isabelle.
Gick o solade idag efter jobbet o beställde en tårta till lördagen. Nu ringde rasmus, han håller på att bygga om sin lägenhet o ville ha smakråd på något. Han lova att om jag kommer över om 40 min kör han hem mig sedan. Det lät som en bra deal, men jag sa att han får stå ut me att jag stinker solarium...hehe...

Varför luktar man alltid solarium efter man har solat i ett? Det spelar ingen roll om man svettats järnet eller nada, doftar lika snuskigt ändå! O duscha vill man ju inte göra direkt, får konstigt nog har jag fått för mig att man inte blir lika brun då, som om man väntar väntar i några timmar med det :)

MOT LILLA ESSINGEN!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

har tävling i min blogg!var gärna med! kram

2009-09-02 @ 19:47:35
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0