Fullt upp, men gud va kul det ska bli!

Badmintonen i förr går va sjukt rolig! Och jag blev faktiskt bättre o bättre den där timmen haha. Men eftersom jag inte brukar träna mina armar (eller någon annan kroppsdel heller för den delen) speciellt överdrivet, så har jag sjuk träningsvärk i höger armen!

Har varit lite hektiskt de sista dagarna. Sat kvar tre timmar igår på jobbet för att gå igenom föräldramötet, o ikväll hade vi personalmöte... Måste dessutom packa för cinderella kryssningen imorgon, o en nagel fick en bauta spricka idag...har limmat den, får se om det går o rädda. Har ingen som helst möjlighet att hinna iväg och fixa naglarna innan helgens party, så jag hoppas verkligen det håller!

Jag har i vanlig ordning ingen aning om vad jag ska packa ner för kläder. En natt borta men väskan är fullproppad me typ fyra klänningar o sex kjolar o massa linnen, toppar och shorts...ja, vad ska jag säga, sån är jag :) Har bestämt mig för två par skor, plus dom jag åker i. Svart allihopa, men snygga o helt olika, ja lovar haha

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag packa och fixa naglarna till max. Svarta naglar med massa rosa dekorationer lutar det åt.

Ha en toppen fredag, det ska jag ha på cinderella ella ella... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0