Idag är det torsdag!

Hej hej...händer inte mycke, kanske därför det e lite halv pissig uppdatering... Betalade in kryssningen igår, skönt att ha det avklarat...

Idag när jag o Michaela slutade så tog vi sällskap en bit, så kom min buss så ja va tvungen att springa... Michaela as garva åt min fula "spring-stil" (verkligen inte min grej), i klackskor dessutom (skyller mer än gärna på det!), när jag äntligen kom på bussen så säger busschauffören "Va snabbt du sprang!" Och jag antar att han sa det på ironiskt sätt! Härligt om ja kunde förgylla hans vardag en aning, men det va INTE min mening och jag tycker ändå det va en väldigt onödig kommentar...jag lyckades kläcka ur mig ett "eller hur" o slängde mig ner på närmaste säte o drog upp mobilen för att undvika ögonkontakt me fler som sett min snygga joggingtur (på ca 10 meter!)...

Imorgon är det fredag, super skönt! Blir en mys fredag me Idol och soff-mys.
Ska på fest till fredde o elsa i skrapan på lördag, det blir kul!
Ska kolla om emelie har tid att gå på stan något i helgen också, skulle verkligen behöva en nya trasa innan kryssningen. Speciellt efter vi kommit fram till att man lätt kan göra av me fyra-fem outfits! Man har på sig en när man går på båten, sedan byter man om, går o äter o shoppar massa taxfree, sedan ner i hytten igen, fixa sig, byta om, skåla lite, upp o kolla runt, ta en drink, eller kanske två då, tvinga någon i sällskapet att sjunga karaoke, dansa lite, ner i hytten, fixa sminket, skåla lite mer, byta om, upp o dansa, dricka lite mera drinkar som man nu tappat räkningen på...ner o byta skor för nu har du ont i fötterna, byta lite kläder i samma veva....

Ja ni fattar, man behöver ha lite ombyte. Och jag går ju ständigt och känner att jag inte har något att ha på mig, o ibland gör jag helt otroliga fynd i garderoben på kläder jag helt hade glömt! Det är kul! :)

Någon bild vart det inte idag, ni får klara er ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0