Höst väder :(

En slitig day from hell på jobbet...huvudet känns som det lika gärna kan ramla av, för det kan omöjligt göra mer nytta! haha

Efter jobbet så fixa jag christians födelsedags present som jag blev riktigt nöjd med. Han kommer bli så förvånad, och super glad hoppas jag ;)

Efter det tyckte jag att det inte va mer än rätt att unna mig själv något haha! Hitta lite bra vardags kläder som passar bra nu när det börjar bli lite kallare och man bara vill gosa in sig i en tjock kofta...


Märkte när jag kom hem att några trådar va lösa fr den randiga koftan (som jag tänkt ha ett skärp i midjan på så den blir som en klänning!)...såååååååååå irri!!!! Men va ska man säga, Gina i ett nötskal...man får va man betalar för! Men jag ska knalla tillbaka me den och se om jag kan hitta en i bättre skick! Hoppas! Den va ju lite rolig till hösten iaf tänkte jag :)

Jag gillar inte hösten...den visar vad som ska komma! Allt blir kallt och ruggigt! Löven får vackra färger, men annars e det piss rakt igenom.
Men än så länge är inte sommaren över, klart slut!

Kommentarer
Postat av: emlan

Hörru, kolla in den här SJUKA bloggen!!! Vad är det för fel på människan? Ofta man lägger ut sånna här bilder & vill att alla ska se.



http://candyfuckinlicious.blogg.se/

2010-08-27 @ 12:02:21
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0