J-VLA IDIOT PUNDARE KAN GÅ OCH DÖ!!!!!!!!

Ja, jag kanske är en smula upprörd, och det har jag all rätt att vara!

Idag va det slutet på min semester och jag skulle tillbaka till vardagen igen. Och vet ni vad? JAG SÅG FRAM EMOT DET MOAHAHHAHA (det e ju inte alla som kan säga det haha)!
Tyvärr varade inte glädjen speciellt länge...

Att komma till jobbet efter semester i fyra veckor och inse att det varit inbrott...allt, och då menar jag ALLT, va upp och ner...

Hyllorna va tömda för att dom hade helt enkel bara hivat ner alla papper, block, tömt alla mappar, rivit ur alla skåp, tömt alla lådor, över hela golvet låg allt :( Rivit loss den där listen under köksskåpen för att titta där under... Rivit ut alla kläder ur skåpen....hela stället va upp och ner om ni fattar va jag menar!

ALLT LÅG PÅ GOLVET! Det va bara att gå och plocka... Och vad har dom kommit åt? Digitalkameror, filmkameror, någon mobil, pengar... Inte saker för stora summor, men värdefulla saker som fan för oss som jobbar på förskolan som vi inte kan få nytt av genom att knäppa me fingrarna!!! IDIOTER! Pengarna dom snodde va barnens pengar!

Jag hoppas att idiot pundaren som gjorde det här lyckades få tag på tillräckligt mycke skit för att trilla av pinn!

Ska man kanske sätta upp den här skylten på fönstret för att dom inte ska komma tillbaka nästa helg?


Kommentarer
Postat av: emlan

Jävla idiot/idioter alltså.. blir så j*vla lack när jag läser de här.. vad fan är problemet?? Sen när gör man inbrott på en förskola !?

2010-08-16 @ 20:18:54
URL: http://baraemlan.se
Postat av: emlan

Tack amsi ;-) Men han vet inget än, att vårat sovrum ska bli rosa och vitt.. de får bli en glad överraskning :p hahah! men han bestämde att det skulle vara grönt och svart i vardagsrummet.. så nu känner jag att de är dags att jag får fria händer ;-)

2010-08-16 @ 20:21:02
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Frida

Blir arg bara över att läsa inlägget! Usch vad tråkigt! Dumma tjuvar! Vad hade dem där och göra?



Kram

2010-08-17 @ 23:30:32
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0