Kvällen räddad...

...råka zappa förbi tv 4+ och där visas alla mina favvisar i ett bra tag!


Jag tycker det e så spännande att se va dom hittar på, och allt ser ju så smarrigt ut! Man blir ju själv sugen på att ställa sig i köket och fixa och trixa!

Per Morberg har jag egentligen en konstig hat-kärlek till! Jag tycker han är äcklig och vidrig, när han kladdar med maten, slänger me håret och berättar hur kåt och upphetsad han blir av koriander....öhhh, tyst me dig din gubbsjuka idiotl! Men han e riktigt duktig i köken och jag kan inte låta bli att titta!


Så snart lönen hoppar in på kontot tänkte jag ställa till med stort muffins bak!

Vill testa något nytt, alltid spännande! Jag har hittat några nya recept på jordnötssmör och snickers muffins och baileys och mars muffins...Mmmmmmm.... Måste testa! Tänkte Även knepa ihop ett eget recept på saffrans muffins med mandelmassa fyllning!

Ska köpa en y muffins plåt också...e lite trött på att göra gigantiska muffins! Godare att äta många små en må illa av en stor! Dessutom så e det ju alltid glasyren/frostingen som e bäst ;) haha

jjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0