Måndag!

Det vart några glas vin igår på tyrol, så jag måste erkänna att jag va rätt tung i skallen när jag väl vakna! Men upp och hoppa och ut på en powerwalk på nästan två timmar med Michaela. Riktigt skönt att röra lite på fläsket som man annars suttit så mycke på under semester! Trots bra skor på fötterna så vart det läckra skavsårsblåsor på hälarna lika stora som enkronor, AJ!

Internet har varit helt virrkaj sedan vi kom hem. Fick nytt modem igår och nu fungerar äntligen allt utom hem telefonen, och den kan jag lätt leva utan! Huvudsaken e ju att man har moooobiiiilen hahahhaa låg humor, jag vet :)

Dagen har också ägnats åt städning (rensat bort 2 fulla kassar som ska kastas, riktigt skönt!), lagat lassagn till middag och förberett massa pasta-sallad inför morgondagens allsång på skansen (ofc haha).

Lite bilder på hur jag gick klädd på kvällarna i Tunisien:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0