Ny vecka!

Måndag-tisdag e det planerings dagar på mitt jobb den här veckan. Dvs INGA BARN :) haha Kanske man kan lyckas få något gjort haha
Imorgon ska vi ha brandutbildning, det blir nog spännande. Leker man med elden så kissar man på sig på natten! Eller? haha

Kommer ni ihåg fångarna på fortet som gick förut? Typ hundra år sedan haha Det sätter iaf igång igen imorgon!

Kommer ni ihåg Fader Foura? E han kvar tro?


I veckan ska jag styra upp både present till mormor och christian.
På fredag ska vi ut och äta eller hitta på något iaf me emlan och fredde.
Lördag tvättstug...suck...
Söndag middag på Grand och fira mormor :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas ni har haft det bra på Grand hotel när du ser det här! Imorgon börjar skolan och då är det ju perfekt att Fångarna på fortet börjar på kvällen. Man har verkligen någonting bra att längta till, plus att det blir som en liten belöning. ;)



Sv: När sminkösen penslade på denna ögonbrynsskuggan så tyckte jag att jag såg helkonstig ut, men jag vande mig och började faktiskt gilla det mer och mer. Har än så länge inte använt den men jag berättar om jag tycker den är lätt att applicera. Har ju aldrig satt färg på ögonbrynen förut!



Allt bra annars?

Kram Frida ♥

2010-08-22 @ 21:10:13
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Dissy

Vad fint du designat om bloggen: ) Känns väldigt amsigt.

2010-08-23 @ 12:09:09
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0