Tisdag!

Idag har jag känt mig en aning piggare inbillar jag mig! Jag MÅSTE bli helt frisk till christians 30-års fest på lördag! Jag har precis blivit klar me lite grejer för jobbet, blir ju aldrig att jag sätter mig vid datorn på jobbet...det hinns inte me och dom burkarna bara knölar med mig! Nu tänkte jag kolla lite bål-recept inför lördagen som vi ska ha som välkomstdrink, hoppas jag hittar något som går ner ;)
Det blir en hel del förberedelser att stå i innan stor fest, som tur är så har christians snälla pappa koll på det mesta. Det är i hans trädgård som festen ska vara. Så jag hoppas verkligen på att vi får dagens fina väder på lördag, annars får det fungera ändå...men infravärme, sjukt stort party-tält och flisfiltar känns det som att allt löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0