"Ultra-Rapido"

Dagarna går i "ultra-rapido", men det är väl så innan man landat efter semestern...mycke den här veckan också!

Inbrott på jobbet, jag hoppar mellan två avdelningar, allsång i ös regn i tisdags, hjärnan går på knappt halvfart, måste ta tag i mat och röra på fläsket, kläderna sitter som korvskinn, skulle verkligen behöva nageltid, skulle även behöva ett besök hos frissan, thaibåten efter jobbet imorgon, lördag står mellan kräftskiva på sandhamn eller 25-årsfest i skrapan (den som lever får se vart man hamnar höhö), planering av christians 30års fest, väntar på att massa ska osa (sista dagen va idag HOST HOST, fatta piken ni som inte gjort det!) öhhhh...heeejj hååå...

Igår va jag aningen hängig (oki, jag erkänner...möjligvis liiiite bakis...haha), treo är som sagt tidigare bra!


GÅRDAGENS KLANTARSEL:
När jag äntligen skulle skutta i säng så va det precis det jag gjorde.... Jag körde ett snyggt och stiligt "Hopp-Dyk"! Huvudet (tinningen för att vara mer bestämd) drämde jag rätt in i säng gaveln...en j-vla smäll (dynamit-harry skulle vart me ahha)...
Det resulterade i tårar som spruta samtidigt som jag garva (don´t ask why haha), bula som dunkade och blomma upp som fasen, och till sist is-påse emot hela natten i sängen!
Det hjälpte rätt bra faktiskt :) Bulan gick ner en aning, men ont gör det fortfarande...och det e ju en bula så klart!
Jag må vara en smula klantig, men jag är iaf ingen surskalle <3
Till saken kanske hör att jag i tisdags hoppa in i ett skåp (Ett sne steg på jobbet kan ja knappt va ensam om?? haha) och fick ett läckert blåmärke i nedre delen av ryggen (klartext-ovanför vänsta skinkan!)...
Det är inte speciellt stort men det gör rysligt ont... Försökte övertala Michaela att jag säkert har en muskel där som fått sig en käftsmäll, men hon insestera på att jag inte har någon muskel där... Så, fettet har väl möblerat om sig och därför ömmar det, eller nått... Står det doktor i pannan på mig eller? ;)


Äh släpp det! Thaibåten imorgon kväll...va ska man ha på sig tro?
Inte den blekaste...

Kommentarer
Postat av: emlan

hahahaha, jaja visst visst vi säger så ;-) HÄRMAPA! mouhahahaha

2010-08-19 @ 22:24:10
URL: http://baraemlan.se
Postat av: MONICA

Tjena!

Så du flyttade också från myshowroom, jag har också gjort det nu!

Jag la ut mina nya boots precis på nya bloggen, det är blåmocca - så nyggt!! Och bästa låten!

Vi hörs!

Monica

2010-08-20 @ 01:03:34
URL: http://monicanow.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0