Imorgon är det julafton :)

Inte mycke bloggning för mig de senaste dagarna. Va över en vecka sedan jag ens hade datorn igång! Det har varit fullt upp och på tok för lite energi. Känns att man är i stort behöv av lite ledighet. Tyvärr jobbar jag nästa vecka också...jag har bara tagit några få dagars semester efter nyår. Alla kan inte vara lediga o jag tycker inte det är hela världen, känner mig bara så otroligt påverkad av det svin kalla o dessutom mörka vädret tror jag... Jag ser fram emot att va ledig senare istället :)

Det är mycke kul som händer just nu ändå, 2011 kommer stora förändringar ske! Christian klara körkortet igår :) Och dessutom verkar det som vi inom en snar framtid kommer ut på bostadsmarknaden, allt ser otroligt bra ut! Jag är nog världens lyckligaste nu!

De sista julklapparna blev jag klar med för någon timme sedan, christian klara körkortet, o banken ringde igår o lämna ett bra besked! Ikväll ska vi ut o äta, firar christians syrror som fyller år.

Imorgon är det julafton. Det ska jag fira med HEEEEELA min familj (har aldrig hänt förut!). Och i helgen ska jag bara gå klädd i morgonrock o leka med mina julklappar o ta igen mig!

Den här fjanten verkar inte få några julklappar i år:


Orka va så neggo, precis innan jul dessutom. Trist fillur som skulle behöva stoppa i sig ett lyckopiller eller två! Eller varför inte rulla runt lite i sänghalmen, kanske skulle kanske göra underverk för lilla Anna? hoho ;)

En riktigt bra låt e alltid upppiggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0