Lång vecka...

Veckan har känts så sabla lång och jag är mist sagt skit trött! kollar på idol finalen nu, tycker den suger...antar att jag får skylla mig själv för jag har ju varken ringt o röstat på Linnea eller Olle, som jag hade sett som roliga i en final! Dom som sjunger.....en meg kraftig magknip o en narkoman, o dom e kära...gulligt...men jag tror som många andra: pr-trick!

Imorgon ska jag på julfest i solna. Känner mig egentligen på tok för trött o inte alls pigg o social, men marie hade inga problem att övertala mig ;) Måste kirra en present när jag vaknat. Marie o therese har säkert maasa lustiga påhitt under kvällen. Hoppas jag kommer lika lindrigt undan som förra året o inte tvingas hålla tal som christian förra året ;) haha Skulle inte skrivit det, kommer säkert tillbaka till mig! Noooo Utsätter ni mig för det kan ni räkna med att jag säger upp kontakten på FB! ;)



Har inte den blekaste va jag ska ha på mig, o snöovädret ställer ju till det för alla snygga skor. Funderar på att ha på mig kängor fast det e riktig tant-varning! hehe Sätter jag på mig en snygg kjol så kommer jag nog undan med det ;)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0