LONDON BILDER!

Bilder fr vårat rum...

Svin hungriga som få och anders o michaela skojar med servett-ringarna haha

Efter middagen blev det drinkar och öl på någon engelsk pub. Sedan promenad till piccadilly circus!

En drink på Fridays för att värma sig! När vi vaknade nästa dag och titta ut såg vi oxfordstreet nedanför vårat fönster :)

Började morgonen med julmarknad :) MYS!

Jag och michaela provade massa tokiga mössor, dock ingen shopping! hihi

Promenad till buckingham palace

Titta på söta korrar! Sedan gick vi vidare till bigben!

Så fint så! London eye och big ben...

Vi va riktigt frussna efter allt knallande och hoppa på en sightsingbuss...som körde oss tillbaka till shoppingen <3 hihi

Nästa dag vart det shopping på Harrods!

Mer sightsingbuss


Shopping på Carnabystreeet!

Shopping shopping shopping heeeela söndagen! :)

Några flaskor vin o mat fick oss att tina...o somna som stockar!

Oxfordstreet. Shopping påsar...

Måndag morgon bankade vi på primark när dom öppna! Billigare affär finns inte! Synd att väskan inte va större för då hade jag banne mig shoppat ännu mer där!

På flygplatsen åt vi middag på fridays...här va dom försiktiga o hade säkrat besticken! Gick faktiskt jätte bra att äta med otroligt nog! haha




Kommentarer
Postat av: emlan

gud så härliga bilder! :D Jag vill också åka till London, ni har ju hunnit med så mycket på kort tid! :D

2010-12-02 @ 14:04:45
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0