Allt som är gott gillar jag ;)

Igår gjorde jag så lite som möjligt. Tommy och Fredde kom över och tog några öl me christian sedan gick dom ut en stund. Och skönt va det, för jag satt mest och hyscha på dom för jag ville titta på let´s dance :)

Jag har hittat något farligt som har en riktigt dålig inverkan på mig... Ballerina kakor alá kladdkaka, rysligt gott och doppar man dom dessutom i mjölk så kan jag inte sluta förens förpackningen är slut! Fredde spana igenom innehållet och garva lite lätt när han inser att en förpackning innehåller lika mycke kalorier som man ska få i sig totalt på två dagar! HOPPSAN :( Helt plötsligt mår jag ganska illa... Men dom är väldigt goda! Testa, en eller två kakor...men inte alla på en kväll kanske!


Imorgon är det alla hjärtans dag, men jag och christian kom fram till ganska fort att söndagen inte passade oss... För det första har vi tvättstugan då och för det andra är det ju trevligt att kunna dricka några glas vin, och det fungerar inte speciellt bra när man ska upp o jobba tidigt nästa dag! Spela roll vilken dag man gör något på, huvudsaken är väl att man hittar på något mysigt!?
Vi skulle iaf ut o äta, jag ville äta på melanders på skeppsbron, men den har ju stängt för säsongen, så då kom jag på att vi kunde gå till Kungsholmen och äta isället. Dom har alltid massa gott, och jag tycker det är jätte mysigt där också. Fast såklart att det är mysigare på sommaren, men så är det ju överallt! Deras Moules Marinière är super god, den rekommenderar jag verkligen!



Lyckades få ett bord idag, kl 17...tidigt, men så går det när man e ute i sista sekunden! Jag är iaf glad!

Jag är alltid glad :)

Undrar om jag ska springa förbi mammsen o överraska henne me lite "Alla ♥-dag-godis"? Det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste prova dom kakorna!!

2010-02-13 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0