Blogg-Torka? Maybe baby...

Sedan jag kom hem har det inte känts speciellt lockade att sätta sig framför datorn, jag har helt enkelt föredragit att ligga på soffan och istället tittat på tv :)

Har varit fullt upp på jobbet också pga av att vi e en man (-kvinna! haha) kort. Men det fixar jag och Michaela som en dans ändå, men det klart att det påverkar en och att man är tröttare än va man borde när man kommer hem.

Ingen nytt spännande ni missar, jag är bara en smula trött. Och det är väl ingen som vill läsa om hur trött jag är så det är bäst jag sätter stop för det HÄR! haha

Återkommer när jag är piggare och har något att skriva om, för just nu roder det BLOGG-TORKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0