Dags att testa något nytt!

Nu har den här bloggen som började som en ren vadslagning funnits ett tag, det trodde jag aldrig när jag starta den!
Den har fungerat precis som ett bollplank för mig...ett ställe där jag kan ventilera mig och studsa ifrån mig: idéer, tankar, mer eller mindre värdelös fakta om mig o min vardag...
Jag trodde innan jag skaffa blogg att ingen skulle vilja läsa om va "lilla-jag" hade för mig. Men så va det inte, jag hade fel (ovanligt haha)! Det har visat sig att den blivit rätt så uppskattad, speciellt fr folk jag minst anat :)
Dom flesta som läser har inte gett sig till känna och det kan ibland kännas lite synd, för visst skulle det vara kul för mig att veta...men, det gör inget :) Det är nästan lite spänning i det :) När jag minst anar det så får jag höra att någon gammal klass kompis jag inte sett på hundra år läser den. Eller någon nära kompis mamma!

Till saken hör att: Bloggen har hela tiden legat på blogg.se, men nu vill jag testa något annat... Får se om det blir långvarigt, eller om jag rent av byter tillbaka efter ett tag...jag har faktiskt ingen aning! Jag lever för dagen, inget annat!

Men bloggen har numera flyttat hit! Och jag hoppas DU/NI tittar in där...den är sjuuukt snygg ;)

Kommentarer
Postat av: erika

tjoho ja visst är det kul att föenya sig lite den nya bloggen känns mer som dej på något sett=)=) jätte fin=)

2010-02-22 @ 23:22:42
URL: http://elvismammans.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag testar den sidan oxå, men har glömt mitt namn där..haha.. Men jag har lite svårt för den..=/

2010-02-22 @ 23:29:11
Postat av: Tanja

Hej, svara gärna på min dagens fråga om choklad så e du snäll :) Kraam

2010-02-23 @ 15:48:56
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback