Jag dissar sovmorgon!

Äntligen är det fredag och jag riktigt längtar efter att bara få ligga och dra mig kvar i sängen i morgon bitti!



Hade sovmorgon i morse till 9.15, detta händer en dag i månaden och jag brukar oftast missa den! haha Men i morse hade jag det iaf :) Men, jag har kommit fram till att jag inte gillar det! Konstigt? Visst, ja fick sova längre, men ingen kan väl påstå att man känner sig speciellt mycke piggare av en timme? E ju shit the same! Dessutom är jag van vid att komma till jobbet när allt är lugnt, ta emot alla barn, telefonsamtal, förbereda det jag planerat i lugn och ro...nu va nästan alla ungar där när jag kom, hipp som happ börja jag måla me några ungar som inte gjort det tidigare i veckan (samtidigt som jag sippar i mig lite av dagens första kaffe), förbereda inför att hålla stor sång samling och sen genomföra det, o rätt som det va så skulle vi sätta oss o äta lunch... Förmiddagen bara försvann o morgon-lugnet hade jag helt o hållet missat för då stod jag hemma o borsta gaddarna!

Konstigt att jag som är morgon-trött om någon dissar just SOVMORGON ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0