Jag kunde inte motstå det här halsbandet!

Va inne en sväng på Skovision efter MQ besöket igår och hittade det här halsbandet. Fanns i svart också, men jag tyckte vitt va liiiite finare, speciellt till sommaren! Man kan välja själv hur många varv man vill ha halsbandet i, men jag tror tre blir finast. Det hänger massa små berlocker med betydelsefulla ord överallt...det va nog det jag föll för ♥

Att det dessutom va halva priset gjorde det oemotståndligt ;)

Jag hittade också ett par svarta tights på MQ, ni vet den där "ridbyx-modellen" me skinn imitation på lår och knän, coola tänkte jag. Köpte dom, men när jag pröva dom när jag kom hem insåg jag att de va skit fula! Ser ju ut som jag har gigantiska lår OCH kissat på mig! Dom åker snabbare än snabbast tillbaka till butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0