Dags att vakna till liv!

Sov som en gris hur länge som helst, men nu har jag äntligen dragit mig ur sängen, duschat och väntar nu på att kaffet ska bli klart! Förstår inte varför jag är så trött, men första veckan på jobbet kanske brukar kännas så här? Christian är också mer eller mindre halv död. Han brukar alltid väcka mig me kaffe på sängen på helgerna (gulligt va? hehe). Men han ligger kvar än och kollar på let´s dance reprisen.

Ska bara få i mig kaffet o på me lite kläder så ska jag ut o handla lite. Ikväll blir det anna skippers kokos fisk, ska bli jätte spännande! Igår wokade jag scampi och massa grönsaker, super gott!
Trodde vi skulle ha tvättstugan idag, men de va tydligen imorgon. Vi måste städa ut julen också, den är så last year ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0